NIKKI VOOR LEDEN

Hallo ik ben Nikki

Na diverse onderzoeken in sportend Nederland is gebleken dat het innen van contributiegelden een tijdrovend proces is voor de vereniging, zonder garantie van inning van deze gelden. Onderzoek bij de leden van diverse verenigingen bracht ons de oplossing én het fundament voor www.NIKKI-online.nl.

NIKKI helpt verenigingen met het ontvangen van de contributies van hun leden, zonder kosten voor de club. Dat doet ze vanzelfsprekend uit naam van de vereniging, zodat de vereniging en met name de penningmeester op dat gebied word ontzorgt.

Hoe gaat NIKKI te werk:

  • Zij stuurt de leden periodiek (ieder kwartaal of maand, afhankelijk wat er met uw vereniging is afgesproken) een e-mail met daarin de contributiefactuur in combinatie met een iDEAL-betaallink.

  • NIKKI houdt in de gaten of de leden de contributie betalen en stuurt, waar nodig, geautomatiseerd een herinnering met nogmaals een iDEAL-betaallink.

  • Mocht een lid daarna nog niet hebben betaald, dan treedt NIKKI rechtstreeks in contact om te vernemen wat de reden hiervan is en zal zij altijd proberen om met deze leden tot een oplossing te komen.

Wij hebben onderzocht dat wij leden een groot plezier doen, door een gespreide betaling van de verschuldigde contributie aan te bieden. Hierin zit een voordeel voor zowel de leden als de vereniging! Wij zullen namens uw vereniging met de leden contact onderhouden over betaling van de contributie en de wijze waarop, en brengen daardoor rust in financiën van de leden én die van de vereniging.

Kosten voor gespreide betaling:

  • Nikki-Online gaat uw contributie in 10 maanden innen, dit is inclusief administratiekosten

  • STEL: u heeft 140 euro contributie + 14 euro fee is 154 euro “deel” dit door 10 maanden is € 15,40 per maand

  • Administratie kosten zijn nimmer hoger dan € 19,-

Mocht u ondanks deze uitleg nog vragen hebben, leest u dan de veelgestelde vragen (FAQ’s) op onze website. Wordt hier uw vraag niet beantwoord, dan kunt u zich via mail tot ons wenden voor verdere informatie.

Met vriendelijke groeten,
penningmeester@nikki-online.nl

FAQ's

Wat is een betalingsregeling?

Voor een betalingsregeling kan gekozen worden indien het bedrag niet ineens betaald kan worden of om je het gemak te bieden om in termijnen te betalen. Bij deze vormen geef je toestemming om het totaal verschuldigde bedrag in termijnen te voldoen.

Hoe werkt het?

U ontvangt binnenkort per email uw contributienota en deze is voorzien van een iDEAL-betaallink.

Hoe komt de transactie tot stand?
U klikt op de betaalbutton in de e-mail om vervolgens op een platform te komen waarin de keuze is gegeven te betalen met iDEAL! Wanneer u op iDEAL klikt, komt u direct in de eigen veilige betaalomgeving van uw bank, zodat u de transactie akkoord kunt geven.

Uw transactie zal direct bij ons verwerkt worden door NIKKI.

De termijnen worden ofwel automatisch van de rekening afgeschreven of je ontvangt per periode een e-mail met een iDEAL-betaallink.

Met vriendelijke groet,
NIKKI

Wat zijn de voorwaarden?

Je kunt alleen een betalingsregeling aanvragen voor openstaande facturen.

Een betalingsregeling geldt voor het hele bedrag dat je op dat moment hebt openstaan, dus voor alle openstaande facturen samen.

Je betaalt een minimumbedrag per termijn.

Je gaat akkoord met een administratieve verhoging.

Betaling van de termijnbedragen gebeurt periodiek op een afgesproken tijdstip.

Wanneer kunnen wij niet helpen?

  • Bij aanmelding bij een schuldhulpinstantie.
  • Indien wij de openstaande factuur of facturen hebben overgedragen aan een incassobureau. In dat geval is een regeling niet mogelijk. Wij verzoeken om dan rechtstreeks contact op te nemen met het incassobureau.

Wat gebeurt er als ik een termijn van mijn betalingsregeling niet op tijd betaal?

Dan vervalt de betalingsregeling. U betaalt uw facturen dan niet meer in termijnen. Uw openstaande facturen krijgen de status die ze hadden voordat u de betalingsregeling aanvroeg.

Indien iemand anders voor jou de betalingen verricht?

Het kan natuurlijk gebeuren dat een andere persoon (familie, voogd of vrienden) deze regeling voor je wil betalen. Dan kun je daarvoor kiezen bij het aanvraagformulier. Laat deze persoon zijn of haar gegevens invullen, dan kunnen wij in onze administratie hiermee rekening houden. Uiteraard blijf jij te allen tijde zelf verantwoordelijk voor de openstaande factuur en het stipt nakomen van de regeling.

Like